رفتن به محتوای اصلی
یگانه
کد مطلب : 100022543-09043

اسدالله یگانه:

فولاد عاج شرق طراحی و راه اندازی خط تولید ماشین‌های اره نواری فولاد بر را انجام می‌دهد

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی فولاد عاج شرق گفت: شرکت ماشین‌سازی فولاد عاج شرق طراحی و راه اندازی خط تولید ماشین اره نواری فولادبر در سه ظرفیت 230- 320 و 420 میلیمتر را انجام می‌دهد.

 

اسدالله یگانه مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی فولاد عاج شرق در گفتگو با خبرنگار سروش خبر اظهار داشت: شرکت ماشین‌سازی فولاد عاج شرق از سال 1370 فعالیت خود رابا تولید و برش ورقه‌های فولاد آغاز نموده است، به دلیل اینکه خط تولید قبلی کم کم بازار خود را از دست داده بود، در سال 1381 خط تولید اره نواری را راه‌اندازی نمودیم و طی این مدت چندین مدل مختلف از این دستگاه را طراحی و ساخته‌ایم، بطوریکه توانسته‌ایم رقابت قابل قبولی با دستگاه‌های وارداتی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نگرش کاری و اولویت شرکت ماشین‌سازی فولاد عاج همواره ساخت ماشین آلات اشتغالزا بوده تصریح کرد : همزمان با راه اندازی خط تولید مدل‌های مختلف ماشین‌های کلیدتراش و ماشین‌های تک منظوره، و بررسی نیازهای بازار در سالهای دهه های گذشته، در سال 1371 ماشین ارهلنگ را به منظور برشکاری مقاطع فلزی ابتدا در مدل 250 میلیمتر و پس از اعلام رضایت و نیاز صنعتگران و تولیدکنندگان در مدل  400 میلیمتر تولید و روانه بازار کردیم.

یگانه با اشاره به اینکه رقابت باعث ایجاد جاذبه برای مصرف کننده به لحاظ قیمت و کیفیت می‌شود، ابراز داشت:  نیازها و تحولات روزافزون در بخش صنعت و تولید و مورد توجه قرارگرفتن دقت و سرعت در امر برشکاری باعث گردید تا این شرکت در پایان دهه دوم فعالیت خود در سال 1382 اقدام به طراحی و راه اندازی خط تولید ماشین اره نواری فولادبر درسه ظرفیت 230- 320 و  420میلیمتر نموده و هماهنگ با رشد تقاضا، تمرکز خود را معطوف به تولید و تکامل ماشین‌های اره نواری فولادبر که بصورت روزافزون مورد درخواست صنعتگران و تلاشگران عرصه تولید بنماید.

وی افزود: در حال حاضر بیشترین میزان فروش ما در بازارهای تبریز، تهران و شیراز بوده که علاوه بر آن در کل کشور نیز این فروش توسط نمایندگی‌های ما وجود دارد که شامل یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هم می‌باشد.

یگانه عنوان داشت: شرکت ماشین‌سازی فولاد عاج در هنگام فروش دستگاه آموزش رایگان برای راه‌اندازی آن را در اختیار مشتری قرار می‌دهد و روش استفاده از دستگاه بسیار آسان و همه فهم توسط اپراتورها ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: کلیه شرکت‌هایی که در کار تولید و توزیع فولاد مشغول به کار هستند و همچنین کلیه قطعه‌سازان قطعات خودرو نیازمند دستگاه ارّه برقی هستند که ما این دستگاه را با کیفیت بسیار خوبی به آنها عرضه می‌کنیم.

یگانه خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مشکلات در امر صادرات، عدم ثبات قیمت‌هاست، بطوری که اگر بخواهیم با یک خریدار خارجی قرارداد منعقد کنیم، چندین ماه زمان می‌برد تا سفارش را اجرا کنیم و بتوانیم آن را در چندین نوبت تحویل دهیم که قطعاً طی این مدت چندین بار قیمت‌ها تغییر می‌کند و این امر برای خریدار خارجی قابل هضم نیست.
 
مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی فولاد عاج شرق بیان داشت: ازافتخارات شرکت ماشین‌سازی فولاد عاج رقابت محسوس و تاثیرگذار ماشین‌های تولید شده با نمونه‌های مشابه خارجی است که باعث انگیزه بیشتر در بهبود فرایند تولید و ارتقاء سطح عملکرد ماشین‌های اره نواری تولیدی فولاد عاج شده است.

وی درپایان سخنان خود با اشاره به رضایت و اعتماد مصرف کنندگان محصولات برند فولاد عاج گفت: دستاورد بزرگ شرکت فولاد عاج پس از حدود 4 دهه فعالیت تولیدی، مشتری مداری، رضایت و اعتماد مصرف کنندگان محصولات برند فولاد عاج است که همیشه به آن بالیده و افتخار می‌کنیم، تاجایی که حضور محصولات فولاد عاج در واحدها و کارخانجات معتبر دولتی و تعداد زیادی از واحدهای بخش خصوصی در سراسر کشور عزم ما را در ادامه راه و ارتقاء سطح تولیدات خود بیشتر و بیشتر نموده است. 

اطلاعات تماس:

آدرس: مشهد، کوی سیدی، شهرک صنعتی خلج،دونبش ریاضی51/2 

سایت:

www.fooladadj.ir

اینستاگرام:

foolad_adj

 

 

محصولات:

ماشین اره نواری ستونی ریلیاره نواری 350 و320 میلی متر

 

 

ماشین‌آلات برش

اره نواری ستونی ریلی 600 میلی‌متر

ساخت ماشین‌سازی فولادعاج در دو مدل نیمه‌اتومات و تمام‌اتومات

 

 

ماشین‌آلات برش

اره نواری 320 میلی‌متر

ساخت ماشین‌سازی فولادعاج در سه مدل نیمه‌اتومات، تمام‌اتومات و فول‌آپشن

 

 

 

انتهای پیام //