رفتن به محتوای اصلی
کد مطلب : 100022559-11043

تشکیل کمیته سفیران صلح در ستاد انتخاباتی پزشکیان

علی هیودی رئیس ستاد سفیران صلح ایران از تشکیل کمیته سفیران صلح با حضور حدود پنج هزار نفر از فعالان اجتماعی کشور در ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان خبر داد.

به گزارش سروش خبر به نقل از تیردادنیوز؛  علی هیودی با تبیین برنامه های ستاد پرچمداران صلح ایران گفت : با توجه به خصوصیات اخلاقی که از دکتر مسعود پزشکیان در دوران مجلس شورای اسلامی سراغ دارم کاملا از منش و اخلاق صلح طلبانه وی آگاه هستم و پس از هماهنگی و موافقت ایشان اقدام به تشکیل ستاد پرچم داران صلح ایران کردیم. ستاد پرچم داران صلح ایران متشکل از سفیرانی هستند که در اقوام و طوایف مختلف کشور دارای اعتبار و فعالیت های اجتماعی متنوعی می باشند. در همین راستا حدود پنج هزار نفر از فعالان اجتماعی در حوزه صلح با حکم مستقیم ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در حال فعالیت تبلیغاتی برای حضور هرچه گسترده تر مردم در انتخابات پیش رو سطح کشور هستند. 

علی هیودی در ادامه افزود مسعود پزشکیان را می توان به عنوان چهره صلح و سازش معرفی کرد و گفت : وی دارای پیشینه ای بسیار فعال و وطن دوست و پایبند به اصول انقلاب اسلامی و مردم است. هیودی گفت، پزشکیان در هیچ برهه ای، انقلاب، مردم و وطن را به هیچ مقام و جایگاهی نخواهد فروخت و دغدغه پیشرفت و آرامش کشور و مردم از خطوط قرمز ایشان است. او در ادامه افزود این سفیران در حدود چهارصد شهرستان کشور در حال فعالیت هستند و جا دارد تشکر ویژه ای نیز از حاج عباس عربی برای هماهنگی و گردآوری این فعالان کنم. 

انتهای پیام //