رفتن به محتوای اصلی
ساعت
کد مطلب : 100020355-01102

صمد شاد امروز:

شرکت بازرگانی امین گستر ساعت واردکننده ساعت‌ الگانس از کره جنوبی است

 مدیرعامل شرکت بازرگانی امین گستر ساعت گفت: ساعت الگانس در جهت ایجاد تمایز و تفاوت با برندهای تجاری نظیر خود و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و جهانی شدن صنعت ساعت سازی، به دلیل داشتن استانداردهای بالا در ساخت قاب ساعت و سیستم آیرودینامیک آن جهت تعبیه موتور، توانسته مجوز استفاده از برترین موتورهای سویِیسی را کسب کند.

 

صمد شاد امروز مدیر عامل شرکت بازرگانی امین گستر ساعت در گفتگو با خبرنگار سروش خبر اظهار داشت: شرکت بازرگانی امین گستر ساعت از سال 1380فعالیت خود را در زمینه واردات ساعت الگانس از کشور کره جنوبی تحت لیسانس سوییس آغاز کرده و به عنوان نماینده انحصاری ساعت الگنگس در ایران می‌باشد.

شاد امروز عنوان داشت: شرکت ساعت الگانس با هدف توزیع ساعت‌هایی با طراحی زیبا، قیمت مناسب و تنوع محصولات سعی بر تامین رضایت خاطر مشتریان دارد و متعهد به حفظ حقوق مشتریان در ارائه محصولات خود می‌باشد.

وی افزود: رضایت مشتری اولویت اول ماست. ما پیوسته تمامی تلاش خود را در جهت ارائه محصولات و خدمات عالی که بیشترین رضایت را برای مشتریان به همراه داشته باشد و نیازها و انتظارات آنها را برآورده سازد، انجام داده و رکن اصلی توسعه فعالیتهای خود قرار می دهیم.

شاد ابراز داشت: همان گونه که بیان شد بنیاد این ساعت کره‌ای است و با استیل 116 و شیشه صفحه کریستال تولید می‌شود. ضمن اینکه این ساعت با بهترین متریال هم‌اکنون در کشور چین تولید و 2 سال هم گارانتی دارند.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور نمایندگی فروش داریم، تصریح کرد: با توجه به اینکه کالای ساعت با دلار وارد کشور می‌شود، متاسفانه نوسانات نرخ ارز بر افزایش قیمت آن تاثیرگذار است. البته ما سعی می‌کنیم با کاهش سود تمام شده، این افزایش قیمت برای مصرف کننده نهایی محسوس نباشد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی امین گستر ساعت درخصوص وجه تمایز الگانس نسبت به سایر برندهای ساعت توضیح داد: ساعت الگانس در جهت ایجاد تمایز و تفاوت با برندهای تجاری نظیر خود و با توجه به پیشرفت تکنولوژی وجهانی شدن صنعت ساعت سازی، به دلیل داشتن استانداردهای بالا در ساخت قاب ساعت و سیستم آیرودینامیک آن جهت تعبیه موتور، توانسته مجوز استفاده از برترین موتورهای سویِیسی را کسب کند.

وی ادامه داد : 90 درصد موتور استفاده شده در تولید مدل‌های کلاسیک الگانس ETA ساخت سوییس می باشد و مابقی موتورهای این دسته از محصولات ما موتور روندا گلد ساخت سوییس است. ضمن اینکه ساعت الگانس از لحاظ تنوع در رنگ و طراحی و کیفیت صفحه یکی از کم رغیب‌ترین شرکت‌های تجاری فروش ساعت در ایران می‌باشد.

شاد امروز خاطرنشان کرد: یکی از تمایزات شرکت الگانس وجود شیشه‌های ضد خش اورجینال در تولید ساعت‌های این برند است، که در اغلب ساعت‌های موجود در ایران به دلیل گران قیمت بودن این نوع شیشه، از آن استفاده نمی‌شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: بنده به مشتریان این اطمینان را می‌دهم که ساعت الگانس با بهترین متریال و تنوع بالا تولید شده که هرگز از خرید آن پشیمان نخواهند شد.
 

ارتباط با ما:

آدرس: تهران – میدان ونک – خیابان ونک – چهارراه کار و تجارت – پاساژ تک – آسانسور دوم – طبقه سوم – واحد 15 – شرکت امین گستر ساعت

تلفن تماس:

02188648109

02188648110

ایمیل : info@elegangswatch.com

 سایت:  www.elegangswatch.com
 

 

مردانه تک

ساعت الگنگس مدل SC2048-703

مردانه تک

ساعت الگنگس مدل SM8026-703

 

مردانه تک

ساعت الگنگس مدل SC2048-103

 

مردانه تک

ساعت الگنگس مدل SM8026-402

 

 

 

انتهای پیام //