رفتن به محتوای اصلی
کد مطلب : 100022610-15043

دکترخسرو آقایی‌ پورکلیانی، اعلام کرد؛

مرکز آزمايشگاهی بهشت آئين(MABA) جهت انجام خدمات كنترل كيفيت، ارزيابی مواد وفرآورده های داروئی

مدیرعامل شرکت آزمایشگاهی بهشت آئین دانش (MABA) گفت : مجتمع آزمايشگاهي بهشت آئين(MABA) با هدف ايجاد يک مجموعه آزمايشگاهي جهت انجام خدمات كنترل كيفيت و ارزيابي مواد و فرآورده هاي داروئي، غذائي، آرايشي و بهداشتي براي صنايع، توليد كنندگان، واردكنندگان و صادركنندگان مواد و فرآورده هاي غذائي تأسيس گرديد.

به گزارش سروش خبر؛ دکترخسروآقایی‌ پورکلیانی مدیرعامل شرکت آزمایشگاهی بهشت آئین دانش (MABA)، اظهارداشت : درسال 1383 اقدامات اولیه برای ایجاد مرکز آزمایشگاهی بهشت آیین شامل تامین فضا و تجهیزات آزمایشگاهی انجام ودرسال 1384مدیریت مرکز توانست مجوزهای مختلفی را اخذ و سیستم مدیریت کیفیت را بر اساس استاندارد ISO/IEC17025:2017 ایجاد کند.

وی عنوان داشت: در فاز اول توسعه، چهار بخش آزمایشگاهی در فضایی به مساحت 300 متر مربع و فاز دوم نیز در خیابان جلال آل احمد با مساحتی بالغ بر 450 متر مربع و در سه طبقه افتتاح شد.با این حال، با رشد سریع فعالیت های مرکز، محدودیت در فضای آزمایشگاهی به یک مانع تبدیل شد. این امر ما را بر آن داشت تا فضای بزرگتری را برای برنامه های آینده در نظر بگیریم. با توجه به اهمیت بازدید و رفت و آمد در شهری شلوغ مانند تهران در انتخاب محل گسترش مرکز بسیار محتاط بودیم. آسایش و راحتی بازدیدکنندگان یکی از اولویت های ماست.

دکترآقایی‌ پورکلیانی خاطرنشان کرد: شرکت آزمایشگاهی بهشت آئین دانش به عنوان شرکت دانش بنیان در زمینه خدمات آزمایشگاهی و کنترل کیفیت  بر روی مواد اولیه حوزه‌های غذا و دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی با بیش از 30 نفر پرسنل متخصص در فضایی در حدود هزار متر فضای آزمایشگاهی فعالیت می‌کنیم.

Video file

وی تصریح کرد: آزمایشگاهی بهشت آئین دانش مورد تائید وزارت بهداشت ودرمان آموزش پزشکی ، معاونت غذا و دارو، موسسه استاندارد و توسعه صنعتی ایران می‌باشد. درواقع شرکت ما جزو شرکت‌های دانش بنیان و عضو شبکه آزمایشگاهی است که مجموعه‌ای از خدمات آزمایشگاهی را برای متقاضیان بخش خصوصی و افراد جویای دانش فنی بصورت انحصاری در کشورمان انجام می‌دهد.

دکترآقایی‌ پورکلیانی افزود: شرکت مادارای استانداردهای ISO 17025 بوده و براساس الزامات GLP فعالیت می‌کنیم. همچنین، ما بخش توسعه دانش بنیان برای شرکت‌های نوآور داریم که آزمون‌های خاص مبتنی بردانش فنی براساس نیازآن شرکت‌ها انجام می‌دهیم، چرا که در بسیاری از موارد، کارهای تخصصی را بدلیل پیچیدگی و حجم کار نمی‌توان در هر آزمایشگاهی انجام داد که در این صورت لازم است آزمایش‌های مورد نظر بصورت تخصصی انجام شود.

وی عنوان داشت : ما برحسب درخواست اینگونه آزمایش‌ها را برای برخی شرکت‌ها که مایلند بطور فناورانه و نوآورانه انجام شود، می‌پذیریم. ضمن اینکه این مرکز با پشتیبانی از تجهیزات پیشرفته و به روز دارای 11 بخش آزمایشگاهی است که به کنترل کیفیت در زمینه های مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی اختصاص دارد.

دکترآقایی‌ پورکلیانی درموردبرگزاری ششمین فارمکس گفت: ششمین نمایشگاه مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی (فارمکس) فرصتی است تا شرکت‌ها توانمندی‌های خود راعرضه کنند و طیف وسیعی ازمتقاضیان آزمایش‌هاازقبیل صنعتگران وداروسازان داخلی وخارجی می‌توانند با شرکت‌هایی مثل ما مرتبط شده و ما هم می‌توانیم خدمات مورد نظرشان را عرضه کنیم.

اطلاعات تماس :

آدرس : تهران ، خیابان جلال آل احمد، به سمت غرب، بعد از پل آزمایش، پلاک 193 ، ساختمان بهشت آیین

ایمیل : info@maba.ir

info.beheshtaein@gmail.com

تلفن :

02186018760

واتس آپ: 

09023051765

اینستاگرام : 

beheshtlab

مدیریت آموزش :

کارگاه ها و دوره های اموزشی

خدمات :

آزمون ها

تعمیر و تجهیزات:

آزمایشگاه ها :

آزمایشگاه شیمی

آزمایشگاه ميکروبيولوژی

آزمايشگاه آنالیز دستگاهی

آزمایشگاه بیوتکنولوژی و فروارده های تراریخته

انتهای پیام //