رفتن به محتوای اصلی
مشتاق
کد مطلب : 100022454-31033

داوود مشتاق:

صنایع چوبی و فلزی مشتاق تنها تولیدکننده میزهای قابل تنظیم بدون باز کردن پیچ و مهره در کشور است

رئیس گروه صنایع چوبی و فلزی مشتاق گفت: صنایع چوبی و فلزی مشتاق در حال حاضر تنها تولیدکننده میزهای قابل تنظیم بدون باز کردن پیچ و مهره در کشور بوده و در حدود 8 سال است که میز وصندلی و 5 سال هم به تولید تخت‌های تاشو کم‌جا و مطمئن اشتغال دارید.

 

داوود مشتاق رئیس گروه صنایع چوبی و فلزی مشتاق در گفتگو با خبرنگار سروش خبر اظهار داشت: ما در گروه صنایع چوب و فلزی مشتاق در حدود 8 سال است که میز وصندلی و 5 سال هم به تولید تخت‌های تاشو کم‌جا و مطمئن اشتغال داریم.

وی درخصوص محصولات صنایع چوبی و فلز مشتاق تصریح کرد: امسال نیز میزهای تنظیمی جدیدی وارد بازار کرده‌ایم که برای نوجوانان قابل استفاده می‌باشد و محصولات ما شامل: تخت‌های تاشو، میز و صندلی تحریر کودک، میز و صندلی تحریر نوجوان، میز و صندلی تحریر دانشجویی و بزرگسال می‌باشد.

مشتاق عنوان داشت: عمده مشکل ما کمبود نقدینگی بدلیل عدم حمایت بانک‌هاست، چرا که معتقدند باید در بانک سپرده داشته باشیم و پس از 6 ماه وام مورد نظر با درصد بالا تحویل داده می‌شود. این امر در بحث تولید توجیه اقتصادی ندارد و متوجه تمامی تولیدکنندگان است.

وی با اشاره به اینکه محصولات به ترکمنستان، تاجیکستان، عراق، آذربایجان، ارمنستان صادر می‌شوند، ابراز داشت: متاسفانه هزینه‌های تولید بسیار بالاست اگر حمایت خوبی از ما صورت گیرد و سرمایه قابل توجهی در دست داشته باشیم، می‌توانیم تولید خود را گسترش دهیم و صادرات بیشتری هم داشته باشیم.

رئیس گروه صنایع چوبی و فلزی مشتاق افزود: این میزها سابقاً وارداتی بود ولی بدلیل افزایش نرخ ارز واردات آن دیگر برای بازرگانان صرفه نداشت و به همین دلیل در حال حاضر ما تنها تولیدکننده میزهای قابل تنظیم بدون باز کردن پیچ و مهره در کشور هستیم.

وی ادامه داد: ما این میزها را با ۵ میلیارد تومان سرمایه طراحی و قالب‌سازی کردیم که با بهترین کیفیت و قابل رقابت با محصولات آلمانی تولید می‌شود.

مشتاق در پایان سخنان خود درخصوص برگزاری نمایشگاه لوازم‌التحریر گفت: متاسفانه تعرفه‌های نمایشگاه امسال 3 برابر سال‌های قبل شده و از مسئولین امر تقاضا داریم این هزینه‌ها را کاهش دهند.
 

اطلاعات تماس:

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش: تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه، اول خ 21، خ شمس، پاساژ شمس، واحد 217
تلفن تماس: 09129523509

سایت : moshtagh-wmi.ir

پیج اینیستاگرامی: mize.tahrir@

آدرس کارخانه: تبریز، سه راهی مایان به طرف تبریز، کوی صنعتی سولماز، فرعی دوم (کوی فرهنگ)، پ 18، کد پستی: ۵۱۹۴۸۳۳۳۴۴
تلفن کارخانه: 04132882080
فروش: 09143085776
ایمیل: madh.a.azar@gmail.com

محصولات:

 

میز تحریر قابل تنظیم ارتفاع کودک آبی برند مشتاق

 

میز تحریر وایت بردی برند مشتاق

 

میز تحریر دانشجویی-نوجوانی آنتیک طلا برند مشتاق

خبرنگار: علی جواهرچی

انتهای پیام //