رفتن به محتوای اصلی
کد مطلب : 100022539-09043

تفرش با زلزله ۳.۱ لرزید/ثبت دو زلزله ۲.۹ و ۳.۵ در بیرم فارس

در هفته گذشته تفرش استان مرکزی با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۱ لرزید و در بیرم استان فارس بعد از یک زلزله به بزرگای ۲.۹، زمین‌لرزه دیگری به بزرگای ۳.۵ به ثبت رسید.

هفته گذشته در دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳ ، در تفرش استان مرکزی زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۱ و در بیرم استان فارس زلزله‌های ۲.۹ و ۳.۵ رخ داد.

جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۲ تیر

در شوئیسه استان کردستان زلزله ۲.۷،در بندر لنگه استان هرمزگان زلزله ۲.۹، و در ایذه استان خوزستان زلزله ۲.۹ به ثبت رسید.

یکشنبه ۳ تیر

در شوئیسه استان کردستان زلزله ۲.۵، در بشرویه استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۸ و در جزیره هندورابی استان هرمزگان زلزله ۲.۶ رخ داد.

دوشنبه ۴ تیر

تفرش استان مرکزی با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۱۰ کیلومتری لرزید و کانون این رخداد لرزه ای در ۱۸ کیلومتری تفرش، ۳۰ کیلومتری ساوه استان مرکزی و ۳۳ کیلومتری دستجرد استان قم بوده است.

در کاشمر استان خراسان رضوی زلزله ۲.۶، در مهران استان ایلام زلزله ۲.۹، در وحدتیه استان بوشهر زلزله ۲.۵ و در مشراگه استان خوزستان زلزله‌های ۲.۷ و ۲.۹ به ثبت رسید.

سه‌شنبه ۵ تیر

در قصرشیرین استان کرمان زلزله ۲.۷ رخ داد.

چهارشنبه ۶ تیر

در آبگرم استان قزوین زلزله ۲.۵ به وقوع پیوست.

در دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳ در عمق ۸ کیلومتری رخ داد و رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۱۶ کیلومتری دهدشت و ۲۸ کیلومتری لنده استان کهگیلویه وبویر احمد و ۲۲ کیلومتری بهبهان استان خوزستان بود.

پنج شنبه ۷ تیر

در صوفیان استان آذربایجان شرقی زلزله ۲.۷ و در زهکلوت استان کرمان زلزله ۲.۸ به ثبت رسید.

در بیرم استان فارس بعد از یک زلزله به بزرگای ۲.۹ زمین‌لرزه دیگر به بزرگای ۳.۵ در عمق ۱۸ کیلومتری رخ داد و رومرکز آن در۷ کیلومتری بیرم، ۲۰ کیلومتری اشکنان و ۲۳ کیلومتری اهل این استان گزارش شد.

جمعه

زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۴.۸ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست که رومرکز آن در ۴۶ کیلومتری گرمی، ۵۲ کیلومتری عنبران و ۵۳ کیلومتری بیله سوار استان اردبیل بود.

منبع: ایسنا
انتهای پیام //