رفتن به محتوای اصلی
کد مطلب : 100017227-25022

سخنگوی دولت در بازدید از رویداد سی‌وچهارم مطرح کرد؛

پیگیری دغدغه‌های ناشران در دولت پس از اتمام نمایشگاه کتاب

علی بهادری جهرمی در حاشیه بازدید از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: پی از اتمام این نمایشگاه تا جایی که ‌بتوانیم به رفع و کاهش نگرانی ناشران کمک می‌کنیم. 

به گزارش خبرنگار سروش خبر؛ علی بهادری جهرمی ،سخنگو و دبیر هیئت دولت، دوشنبه(بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر شد و با مسئولان، ناشران و صاحبان غرفه‌های مختلف این نمایشگاه گفت‌وگو کرد.

بهادری جهرمی حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)
در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را اتفاقی مبارک خواند و گفت: ایشان در اولین حضور عمومی بعد از ایام همه‌گیری کرونا و بعد از ۳ سال، از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کردند که این موضوع موجب دلگرمی، شادی و شور و نشاط در بین اهالی کتاب و فعالان نمایشگاه شد. مصاحبه ایشان با خبرنگار صدا و سیما در محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حال و هوای طبیعی نیز بسیار منحصربه‌فرد بود که امکان مستند نگاری دارد.

در ادامه، رئیس سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گزارشی از حال و هوای امسال نمایشگاه کتاب به سخنگوی دولت ارائه و میزان بازدید و فروش را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: ناشران دغدغه‌ها و مشکلاتی دارند که قرار شد بعد از ایام نمایشگاه کتاب سی‌وچهارم باحضور آن‌ها جلساتی برگزار شود تا بتوانیم به کمک عزیزان در دولت برخی از مشکلات ناشران را حل کنیم.

بهادری جهرمی با اشاره به همت و جدیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه مدیران این وزارتخانه گفت: وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه فعال و پیگیر است؛ اما اگر نیاز به حضور من باشد، می‌توانیم در خدمت این عزیزان باشیم و تا جایی که ‌بتوانیم به رفع و کاهش نگرانی آنان کمک کنیم. 

سخنگوی دولت پس از شرکت در مراسم رونمایی آخرین اثر چاپ شده علی صفایی‌حائری به  نام «حجاب و آزادی روابط» در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی، از غرفه‌ها بازدید کرد و با غرفه‌‌داران و ناشران به گفت‌وگو پرداخت.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir  ادامه دارد.

خبرنگار:محمد تابنده نسب

انتهای پیام //