رفتن به محتوای اصلی
مهناز آریانا راهور
کد مطلب : 100020753-04112

مهناز آریانا راهور:

شرکت زرنار تولیدکننده آپیتین زرشک است

کارشناس شرکت زرنارzarnar)) گفت: آپیتین زرشک دارای سیب سلامت است و خواص زرشک از جمله ویتامین‌های آن را بطور کامل داراست و به همین دلیل سریعاً جذب بدن شده و در درمان فشار خون، پاکسازی کبد، تقویت قلب و عروق، بهبود حرکات روده، ضد تشنج، سنگ صفرا و سنگ کلیه، کم خونی، عفونت‌های مثانه، خونریری‌های مزمن و ... موثر است.

 

مهناز آریانا راهور و کارشناس شرکت زرنار (zarnar) در گفتگو با خبرنگار سروش خبر اظهار داشت: شرکت ما تولیدکننده آپیتین زرشک (عصاره خالص و ارگانیک زرشک) می‌باشد که در حوزه سلامت و نوشیدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آریانا راهور تصریح کرد: زرشک خراسان جنوبی از نوع بربریس بلگاریس و بی‌دانه بوده که خاستگاه آن در جهان فقط در خراسان جنوبی است و ارزش مواد موثر در آن به دلیل نیمه بیابانی بودن منطقه بوده و طول روز در تابستان موجب می‌شود تا این میزان مواد موثر زرشک افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه آپیتین زرشک دارای سیب سلامت است، عنوان داشت:  آپیتین زرشک عصاره زرشک می‌باشد و خواص زرشک از جمله ویتامین‌های آن را بطور کامل داراست و به همین دلیل سریعاً جذب بدن شده و در درمان فشار خون، پاکسازی کبد، تقویت قلب و عروق، بهبود حرکات روده، ضد تشنج، سنگ صفرا و سنگ کلیه، کم خونی، عفونت‌های مثانه، خونریری‌های مزمن و ... موثر است.

آریانا راهور با اشاره به اینکه مدیرعامل شرکت زرنار جناب «محمود سعیدی» است، تاکید کرد: زرشک از آن دسته از گیاهان است که بر اکثر ارگان‌های بدن تاثیرگزار بوده و ضد میکروب است و ما در امر صادرات رایزنی‌هایی انجام داده‌ایم و بدین منظور نمونه آزمایشی آپیتین زرشک را هم ارائه داده‌ایم.

آدرس: بیرجند، دستگرد، بلوار امام خمینی
دفتر تهران:
09382314537
دفتر بیرجند:
09195150702
 

سایت:

www.zarnaar.com
 

اینستاگرام:

zarnar888

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام //