رفتن به محتوای اصلی
کارا کفش
کد مطلب : 100021840-17023

احد کرم‌نژاد:

کاراکفش تبریز تولید کننده کفش‌های تمام چرم در انواع مجلسی، راحتی روزانه، اسپرت، کلارک و کفش‌های ایمنی است

مدیرعامل شرکت کارا کفش تبریز گفت: محصولات شرکت کارا کفش تبریز با کیفیت و تنوع بسیار زیاد به صورت تک‌فروشی و عمده به سراسر کشور ارسال می‌شوند.

 

احد کرم‌نژاد مدیرعامل شرکت کارا کفش تبریز در گفتگو با خبرنگار سروش خبر اظهار داشت: تولیدات شرکت کارا کفش تبریز عمدتاً شامل کفش‌های تمام چرم در انواع مجلسی، راحتی روزانه، اسپرت، کلارک مختلف می‌باشد که تنوعی بالغ بر 70 مدل در رنگ‌های متنوع دارد.

کرم‌نژاد تصریح کرد: محصولات ما با کیفیت و تنوع بسیار زیاد در سایت قابل مشاهده و سفارش است که به صورت تک‌فروشی و عمده به سراسر کشور ارسال شده و همچنین بخشی از تولیدات ما به کشورهای آذربایجان، عراق، افغانستان و ... صادر می‌شوند.

وی افزود : ما علاوه بر تولید روزانه بالغ بر 500 جفت کفش روزانه و طبی، در نظر داریم کفش‌های ایمنی هم با بهترین متریال تولید کنیم و خوشبختانه محصولات ما علاوه بر تنوع و کیفیت بالا قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر برندها دارد.

 

مدیرعامل شرکت کارا کفش تبریز ادامه داد: متاسفانه در شرایط بسیار بد اقتصادی حال حاضر، قیمت مواد اولیه هم بسیار بالا رفته و به همین جهت با توجه به مبلغ سرمایه اولیه نمی‌توانیم همان تعداد کفش را نسبت به سابق تولید کنیم و تنها راه حل ممکن ایجاد بستر تامین مالی توسط دولت است.

وی درپایان سخنان خود گفت: نزدیک به یکسال است هیچگونه تسهیلاتی در اختیار نداشته‌ایم و اکثر واحدهای تولیدی با شرایط بسیار سخت فعالیت می‌کنند. ما نیز به جهت رفاه حال مشتریان افزایش قیمت بسیار کمی در نظر گرفته‌ایم.
 
تلفن تماس:

سفارشات عمده:  09144115797

سفارشات تکی : 09011893327

آدرس دفتر:

تبریز، عباسی،  بالاتر از پمپ بنزین، روبروی ربع رشیدی، جنب لوازم ساختمانی هوشیار، روبروی کوچه باهنر، پلاک 2

وب‌سایت:  

karakafsh.com

 

فروشگاه:

 

درباره کارا کفش بیشتر بدانید

کارا کفش با هدف حمایت از هنرمندان کفاش تبریز، و معرفی هرچه بیشتر «کفش تبریز» به ایران و جهان، با مدیریت آقای احد کرم‌نژاد و جمعی از هنرمندان تولید کفش چرم تبریز در سال ۹۶ پا به عرصه ظهور گذاشت.

تبریز، مهد چرم:

تبریز از دیرباز مهد تولید مرغوب ترین چرم و انواع محصولات چرمی بوده است. از گذشته تا کنون کارخانجات عظیم دباغی و تولید چرم در تبریز دایر بوده و به تولید انواع چرم مشغول بوده اند. معروف‌ترین محصول چرمی تبریز کفش‌های دست‌دوز آن است که به دلیل کیفیت چرم، دوخت ظریف و دوام و راحتی شهره است. در تبریز حدود 2 هزار و 400 کارگاه تولید کفش و 55 واحد بزرگ صنعتی تولید کفش فعالند که برای بیش از 40 هزار نفر اشتغال فراهم شده است.

تولید و توزیع عمده کفش چرم مردانه:

 در حال حاضر کاراکفش با تلفیق هنر کفاشی، چرم مرغوب تبریز و با بهره‌مندی از سرمایه های انسانی هنرمند و متعهد، با محیطی با وسعت بالغ بر ۵۰۰ متر مربع و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن محصولات خود را تولید میکند.

کفش کارا هم اکنون با تولید محصولات متنوع و عرضه بیش از 60 مدل از انواع کفش چرم مردانه دست دوز، یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینه «کفش چرم مردانه» است که در حال حاضر محصولات خود را به صورت عمده به بنک دارن و فروشگاه های 12 استان کشور عرضه میکند.

اهداف و چشم اندازها:

  • اشتغال زایی و حمایت از صنعتگران تولید مرغوبترین کفش های چرمی مردانه

  • معرفی هر چه بیشتر کفش چرم تبریز به ایران و سایر کشورها

  • توجه به ارزشمند بودن منابع انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه

  • کسب سهم قابل قبول از بازار

  • مشتری مداری 

  • ماندگاری

شبکه فروش قدرتمند:

کارا کفش با رعایت سه اصل اساسی تنوع، کیفیت و قیمت مناسبت توانسته امکان رقابتی خوبی برای بنکداران و فروشندگان خود ایجاد کند که باعث شده در مدت زمان کوتاهی شبکه عرضه و فروش قدرتمندی در سطح کشور شکل بگیرد. در حال حاضر محصولات کارا کفش به 12 استان کشور توزیع می شود که توانسته سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد.

 

خبرنگار: علی جواهرچی

انتهای پیام //