رفتن به محتوای اصلی
دیار
کد مطلب : 100021835-17023

محمدتقی مرادی:

کفش و صندل دیار چندین نسل در زمینه تولید کفش فعالیت دارد

مدیرعامل کفش وصندل دیاربا اشاره به اینکه محصولات از طریق سایت و اینستاگرام در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می‌شود، گفت : خوشبختانه در بازار داخل مشتریان بسیار زیادی داریم و خرسندیم که توانسته‌ایم موجب کارآفرینی برای جوانان و کمک به تولید ملی شویم.

 

محمدتقی مرادی مدیرعامل کفش و صندل دیار در گفتگو با خبرنگار سروش خبر اظهار داشت: کفش و صندل دیار چندین نسل است که در زمینه تولید کفش فعالیت دارد و بنده نیز از دوران کودکی در کنار پدرم این حرفه را آموختم و پسرانم نیز با تحصیلات عالیه همچنان در این شغل مشغول به کار هستند.

مرادی تصریح کرد: از سال 1392 کفش دست‌دوز دیار به صورت عمده در شهر قم به تولید می‌رسد، که خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی تیم ما پیشرفت خوبی تاکنون داشته‌ایم.

وی ادامه داد: پرسنل 25 نفری ما از 5 خانم که کار تدوین و بسته‌بندی را انجام می‌دهند و سایرین امور مربوط به مدیریت و تولید را برعهده دارند و محصولات از طریق سایت و اینستاگرام در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می‌شود.

مرادی ابراز داشت: پیش از این در زمینه صادرات نیز فعال بودیم که در دوران کرونا بازار کساد شد و متاسفانه شرکای عراقی مناسبی نداشتیم، ولی چون حاضر به کم کردن کیفیت محصول نبودیم، این همکاری تمام شد.

وی عنوان داشت: ما در نمایشگاه صنعت تهران شرکت کرده‌ایم و خوشبختانه در بازار داخل مشتریان بسیار زیادی داریم گاهاً نمی‌توانیم پاسخگوی نیاز بازار خودمان باشیم ولی خرسندیم که توانسته‌ایم موجب کارآفرینی برای جوانان و کمک به تولید ملی شویم.

مدیریت صندل دیار درپایان سخنان خود گفت: محصول ما یک اثر هنری و تولید دست است و به همین جهت برخلاف تولید صنعتی و دستگاه، تولید محدودی داریم که این کار توسط بانوان سرپرست خانوار انجام می‌شود و حقوق‌شان به صورت هفتگی پرداخت می‌گردد.

آدرس: قم، خیابان سلامت، پلاک 217
 

تلفن:
09102422081
 

اینستاگرام:

diyar___shoes

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام //