رفتن به محتوای اصلی
سورنا
کد مطلب : 100021113-10122

هتل 4 ستاره لوکس سورنا تجربه‌ای منحصر به فرد با امکانات و سرویس‌های رفاهی لوکس و جذاب

هتل آپارتمان سورنا تجربه‌ای منحصر به فرد است و با احترام به کسانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند، تمامی امکانات و سرویس‌های رفاهی یک هتل 4 ستاره لوکس را دارا می‌باشد.

 

هتل آپارتمان سورنا؛ تجربه‌ای منحصر به فرد در انتظار شماست سورنا با احترام به کسانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند، تمامی امکانات و سرویس‌های رفاهی یک هتل 4 ستاره لوکس را دارا می‌باشد. این هتل مجهز به 40 سوئیت شامل اتاق استاندارد، اتاق‌های استودیو، سوئیت‌های 1 خواب، 2 خواب و 3 خواب می‌باشد. در ساختمان این هتل فضاهایی از قبیل لابی، پارکینگ، استخر، رستوران، کافی شاپ، مجمموعه ورزشی، سالن کنفرانس و همایش ساخته شده است.

نزدیکی به اماکن تاریخی، زیارتی، تفریحی و گردشگری مانند: مجموعه زندیه، بازار و حمام وکیل، ارگ کریمخان، دروازه قرآن، خواجوی کرمانی، حرم شاهچراغ، آرامگاه حافظ و سعدی، باغ جهان نما، باغ ارم، آرامگاه هفت تنان، تخت جمشید، امکان دسترسی آسان به فرودگاه و …. این هتل را از نظر مکانی در شرایط منحصر به فرد قرار داده است.

این هتل با زیربنای 8000 متر در 9 طبقه با رعایت استانداردهای 4 ستاره بین‌المللی تجهیز گردیده است، ما به خود می‌بالیم و مفتخریم که با به کارگیری مجهزترین امکانات هتل داری میزبان کرم شما میهمانان گران قدر باشیم تا با ارائه عالی ترین درجه خدمات گردشگری، میهمان نوازی و پذیرایی در هتل سورنا، بتوانیم رضایت و خوشنودی شما میهمانان گران قدر را جلب کنیم.

راه‌های ارتباطی:

بخش‌های مجموعه

 

لابی

 

اتاق کنفرانس

مجموعه ورزشی

 

استخر

 

رستوران

 

کافی شاپ

انتهای پیام //