رفتن به محتوای اصلی
ملاطفی
کد مطلب : 100021085-08122

مهرداد ملاطفی:

هتل بوتیک ایده‌آل اولین بوتیک هتل استان اردبیل در بافت قدیمی شهر با معماری سنتی و تاریخی است

مدیریت هتل بوتیک ایده‌آل اردبیل گفت: هتل ایده آل بوتیک با معماری زیبای سنتی و تاریخی در محلی دنج و آرام با فاصله 150 متری از مهمانپذیر ایده دارای اتاق‌های سنتی و شیک با امکانات رفاهی مناسب بوده و نزدیک بودن آن به نقاط توریستی و تاریخی شهر از جمله بقعه شیخ صفی الدین، مسجد جمعه، بازار تاریخی(راسته بازار)، پل هفت چشمه، خانه ارشادی و... باعث جذابیت و جلب رضایت بیشتر میهمانان می‌گردد.

 

مهرداد ملاطفی بهره‌بردار و مدیریت هتل بوتیک ایده‌آل اردبیل در گفتگو با خبرنگار سروش خبر اظهار داشت: هتل 3 ستاره ایده‌آل بعنوان اولین بوتیک هتل استان اردبیل به تازگی درسال 1400 افتتاح شده و با توجه به موقعیت مکانی آن در بافت قدیمی شهر معماری سنتی دارد که از صفر تا صد آن نوسازی شده است.

ملاطفی تصریح کرد: هتل بوتیک دارای 21 اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت یک‌خوابه می‌باشد که ظرفیت پذیرایی از 60 نفر را دارد‌. از طرفی امکانات هتل شامل: پارکینگ اختصاصی، رستوران، کافی‌شاپ، صبحانه سنتی و محلی می باشد.

وی عنوان داشت: موقعیت مکانی هتل به نحوی است که در بافت قدیم مرکز شهر اردبیل خیابان شهید مدنی اول پل پیرعبدالملک و نزدیک به بازار سنتی و بقعه شیخ صفی، خانه تاریخی رضازاده واقع شده و مسافران می‌توانند با پای پیاده به بازدید این اماکن بپردازند.

مدیریت هتل بوتیک ایده‌آل اردبیل افزود : هتل ایده آل بوتیک با معماری زیبای سنتی و تاریخی در محلی دنج و آرام با فاصله 150 متری از مهمانپذیر ایده دارای اتاق های سنتی و شیک با امکانات رفاهی مناسب بوده و نزدیک بودن آن به نقاط توریستی و تاریخی شهر از جمله بقعه شیخ صفی الدین، مسجد جمعه، بازار تاریخی(راسته بازار)، پل هفت چشمه، خانه ارشادی و... باعث جذابیت و جلب رضایت بیشتر میهمانان می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه هتل ایده ال بوتیک امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ، رستوران، آسانسور و...دارد، خاطرنشان کرد: گردشگران خارجی که اکثراً از کشورهای اروپایی با دوچرخه ، موتور سیکلت و سایر وسایل ایاب و ذهاب به این منطقه دیدنی سفر می‌کنند.

ملاطفی ادامه داد: بدلیل موقعیت خاص و منحصر بفرد این منطقه، در هر فصل می‌توان فصلی دیگر را تجربه کرد. بطور مثال در مردادماه شاهد وجود برف در ارتفاعات سبلان استان اردبیل هستیم که تنها فاصله ای نیم ساعته از مرکز شهر را دارد.

وی ابراز داشت: در فصل زمستان نیز گردنه حیران و جنگل‌های فندق‌لو همواره سبز و خرم بوده و با داشتن اماکن تفریحی همچون تله‌کابین و چای‌خانه و رستوران آماده پذیرایی از گردشگران می‌باشد. دریاچه شورابیل نیز که در داخل خود شهر اردبیل واقع شده در فصل بهار و تابستان زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد و بهترین فصل برای اتراق در کنار دریاچه می‌باشد.

ملاطفی بیان داشت: در نظر داریم در آینده نزدیک ملک‌های نزدیک هتل را خریداری کرده و نسبت به توسعه و گسترش هتل اقداماتی انجام دهیم، چرا که استان اردبیل خصوصاً شهر اردبیل بدلیل آب و هوای مطبوع و وجود آب‌های گرم و معدنی، مقصد اصلی برای گردشگران داخلی و خارجی است.

وی درپایان سخنان خود گفت : مسافران می‌توانند برای رزرو ایام نوروز علاوه بر ارتباط مستقیم با هتل (تماس تلفنی، فضای مجازی) از طریق رزرو آنلاین اسنپ. اقامت 24، سفر بازی، ایران هتل، هتل یار، فلای تودی، فلایتیو، جاباما، هتل سازی دریا، رهی نو، جا اینجاس، علاء الدین تراول، سفر مارکت و پارت گشت  که قرارداد همکاری و تفاهم‌نامه با ما دارند، اقدام کنند.

 

اطلاعات تماس:

آدرس: اردبیل، خیابان شهید مدنی، پایین تر از جمعه مسجد، اول پل پیر عبدالملک

اینستاگرام:

hotel.boutique.ideal

تلفن:

09906622661

04533367201

04533367202

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام //