رفتن به محتوای اصلی
مست عشق
کد مطلب : 100021830-16023

مستانه «مست عشق» در گیشه ایران به ۲۰۰ میلیارد خواهد رسید؟

«مست عشق» در حالی شیب پرشتابی برای فروش بالا در گیشه سینما گرفته که پیش‌بینی‌ها حاکی از زدن سقف ۲۰۰ میلیارد فروش برای این فیلم سینمایی است.

به گزارش سروش خبر؛ براساس آمارها، تاکنون «تمساح خونی» با فروشی بیش از ۱۳۰ میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان، «مست عشق» با فروشی بیش از ۴۷ میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان و همچنین «بی بدن» با فروشی بیش از ۳۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیونی خود، در صدر جدول فروش سینمایی کشور قرار گرفته‌اند و فیلم «آسمان غرب» با فروشی بیش از ۵ میلیارد و ۵۹۷ میلیون تومان، با اختلافی چشمگیر در چهارمین جایگاه قرار دارد.

همچنین براساس گزارش موسسه سینماشهر، «مست عشق» با فروش بیش از ۳۰ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۸ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۶ میلیارد و ۶۹۲ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان و «آسمان غرب» با فروش بیش از یک میلیارد و ۵۱۲ میلیون تومان به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم و فروش میلیاردی جدول فروش هفتگی ۸ تا ۱۴ اردیبهشت را به خود اختصاص دادند.

در میان این اعداد و ارقام، آنچه که بیش از هرچیز دیگری توجه را به خود جلب می‌کند، روند صعودی و پرشتاب میزان فروش «مست عشق» است که توانسته گوی سبقت را از «تمساح خونی» برباید و با اختلافی کاملا مشهود، خود را در صدر آمار فروش بگنجاند. موفقیت فیلم حسن فتحی توانست صدر آمار فروش را از انحصار آثار کمدی خارج کند.

علی سرتیپی، مدیرعامل پردیس سینمایی کوروش در پاسخ به اعتماد در مورد استقبال جالب مخاطبان از «مست عشق» گفت: «واقعا می‌گویم پیش‌بینی و انتظار این استقبال بالا از فیلم مست عشق را نداشتیم‌.به این جهت که کمتر فیلم تاریخی در سینمای ایران سراغ داریم که با اقبال مخاطبان همراه شده باشد‌. از این حیث برای ما هم جالب بود.»

وی در پاسخ به چرایی این استقبال توضیح داد: «فکر می‌کنم داستان و فضای متفاوتی که فیلم دارد باعث جذب مخاطب شده است. مخاطب امروز از فضای بعضی فیلم‌ها خسته شده، تماشای چنین قصه و مضمونی متفاوت برای او جذابیت دارد، ضمن اینکه حضور بازیگران چهره ایرانی و ترکی در جذابیت فیلم تاثیر گذار است.»

سرتیپی در ادامه اظهار داشت که پیش‌بینی می‌کند این فیلم، گیشه ۲۰۰ میلیاردی را رد کند.

از سویی، باید گفت «تمساح خونی» در عین پر فروش بودن، شاید یکی از کم خرج‌ترین آثار سینمایی در مقایسه با سایر فیلم‌های حاضر محسوب شود. علی رغم تصورات، فیلم جواد عزتی باتوجه به عدم تنوع لوکیشن خارجی و بازیگرانی که سابقه رفاقت با او را داشته‌اند، اثری کم هزینه بنظر می‌رسد. 

این در حالی است که «مست عشق» به دلیل سبک تاریخی خود و «بی بدن» بخاطر پژوهش دقیق و تنوع در لوکیشن، احتمالا آثاری پر هزینه محسوب می‌شوند.

منبع:خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام //