رفتن به محتوای اصلی
کد مطلب : 100017112-22022

گفتگو با یک شاعر و یک تحلیلگر مسائل خاورمیانه در «ساعت به وقت قدس»

در ششمین قسمت از «ساعت به وقت قدس» یک شاعر حوزه ایثار و مقاومت و همچنین یک تحلیلگر مسائل خاورمیانه در برنامه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار سروش خبر: در نخستین بخش از این برنامه محسن کاویانی شاعر پایداری و مقاومت از تاریخچه شکل گیری این قالب شعری سخن می گوید و اشعاری از خود را برای مخاطبان می خواند.

 در بخش بعدی گزارشی از مراسم بزرگداشت شهادت الشیخ خضر عدنان از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین پخش می شود.

گفتگو با محمد شاهدی تحلیلگر مسائل خاورمیانه بخش بعدی «ساعت به وقت قدس» است و در آن آخرین اخبار و رویدادهای مرتبط با فلسطین پیگیری و تحلیل می شوند.

دکتر مجید صفاتاج کارشناس مسائل فلسطین و مولف دانشنامه ۸ جلدی فلسطین با نوجوانان و جوانان در خصوص چرایی حمایت ایران از فلسطین و خط مقاومت در منطقه بخش بعدی از این برنامه است.

Video file

در آخرین بخش نیز سوسن الهمه به مرور داغ ترین های فضای مجازی در حوزه فلسطین می‌پردازد. یکی از این اخبار زن پوشی نیروهای اشغالگر برای به شهادت رساندن فلسطینیان است و دیگری جنایت این رژیم با قتل سه کودک است که این روزها این خبر دردناک مورد توجه قرار گرفته است.

«ساعت به وقت فلسطین» امروز پنجشنبه 21 اردیبهشت ساعت ۱۸:۱۵ از شبکه یک سیما پخش و فردا جمعه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۲:۳۰ بازپخش می‌شود.

خبرنگار:محمد تابنده نسب

انتهای پیام //